Klachtenafhandeling
Bij ons draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht invullen op de contactpagina en naar ons versturen. Vermeldt altijd uw bestelnummer bij uw klacht. U zult binnen 1 week uitsluitsel krijgen over uw klacht.
Bent u niet tevreden met het antwoord van de klantenservice, dan kunt u uw klacht schriftelijk richten aan het management:
CoolSafety
Hamersveldseweg 65
3833 GL Leusden
Ook in dit geval krijgt u binnen 1 week een reactie op uw klacht.
Wij wijzen u erop dat wij aangesloten zijn bij Webshop Keurmerk. De bij de Stichting Webshop Keurmerk aangesloten winkels dienen aan een aantal voorwaarden te voldoen. Webshop Keurmerk controleert de aangesloten webwinkels en bemiddelt bij eventuele geschillen.
Een bij Webshop Keurmerk aangesloten winkel voert een privacyprotocol met het doel dat persoonlijke gegevens van de internetconsument niet worden misbruikt.Indien een webwinkel zich niet aan de regels houdt, kan de consument een klacht indienen. De Stichting Webshop Keurmerk onderzoekt de klacht en tracht het probleem op te lossen.
U bent verzekerd van een betrouwbare aankoop.